1. The customer didn’t understand why the Sellers (had increased) the unit
price. 2. He wasn’t sure if they (would pay) them any compensation for the
damaged samples. 3. They informed that they (had redesigned) the old
model. 4. He told us that he had already ( checked) in his luggage. 5. She
asked if he (had payed) an excess baggage charge. 6. The passengers didn’t
know where they (could) collect their luggage. 7. The Custom Officer was
interested to know if I ( had) anything to declare. 8. The supplier
admitted that they (had) a lot of orders to handle at that time. 9.
The secretary said she (had lost) the price list somewhere in all the
other papers. 10. He complained that they (were suffering) from strikes at
the airport.1. Клиент не понимает, почему продавцы увеличили цену товара. 2. Он не был уверен, выплатят ли они им какую-либо компенсацию за поврежденные образцы. 3. Они сообщили, что они изменили старую модель. 4. Он сказал нам, что он уже сдал свой багаж. 5. Она спрашивает, оплатил ли он избыточный багаж. 6. Пассажиры не знали, где им забирать свой багаж. 7. Таможенник хотел знать, было ли у меня что декларировать. 8. Поставщик признал, что в то время у них было много заказов для исполнения. 9. Секретарь сказала, что она затеряла прайс-лист где-то в других бумагах. 10. Он пожаловался, что они страдали от забастовок в аэропорту.