Переведите за 30 балов! Адамдар ежелден ат жекпей-ақ,өздігінен жүретін арба жасауды арман...

0 голосов
91 просмотров

Переведите за 30 балов!
Адамдар ежелден ат жекпей-ақ,өздігінен жүретін арба жасауды арман еткен еді. Не ойлап таппады десеңдерші:рычагтар,педальдар,тісті доңғалақтар... Тіпті арбаға желкен де орнатты.
1770 жылы француз инженері Н. Кюньо арбаға ат орнына бу машинасын жегуді ұйғарды. Ол солай етті де,өзінің осы ерекше арбасын "автомобиль",ағни "өздігінен жүретін" деп атады.
Бұлармен жүру ыңғайсыз әрі қауіпті болды. Өйткені бу қазанының жарылып кетуі мүмкін еді. Осы кезеңде бу машинасының орнына бензинді двигатель, яғни мотор келді. 1886 жылы неміс механигі Карл Бенц моторды жолаушылар таситын арбаға ыңғайлап жасады. Бұл күйме ең алғашқы бензинді автомобиль еді. Арба алғашында тек жолаушылар тасуға арналса, ол көп ұзамай жүк тасу үшін де пайдаланыла бастады. Осылайша автомобильдің жеңіл автомобиль, жүк автомобилі және автобус деген үш түрі пайда болды.
ПЕРЕВЕСТИ ТАК, ЧТО БЫ СЛОВА БЫЛИ СВЯЗАНЫ. ЧТОБЫ ТЕКСТ БЫЛ СО СМЫСЛОМ!


Қазақ тiлi (12 баллов) | 91 просмотров
Дан 1 ответ
0 голосов

У Людей в древности, была мечта создать самоходное инвалидное кресло. Чего только не придумали для жизни: рычаги, педали, шестерни ... Даже вагон в плавание.В 1770 году французский инженер Н. Кюньо вместо этого решил попробовать паровой двигатель в инвалидной коляске. И он сделал это, его специальная инвалидная коляска "автомобиль", Агни "самоходный", пояснил он.Наряду с неудобным и опасным. Поскольку котел может взорваться. В течение этого периода, паровая машина, а не бензиновый двигатель, что двигатель. В 1886 году немецкий инженер Карл Бенц пассажирского тележки делают. Это был первый колесница бензиновый автомобиль. Корзина первоначально только предназначена для перевозки пассажиров, она вскоре стала использоваться для перевозки грузов. Таким образом появились три вида транспорта,пассажирский автомобиль, грузовик и автобус.

(16 баллов)