The operation of trains. To simplify the problem of running trains all railroads are divided into divisions. A division may be three or four hundred miles long or it may be thirty or forty miles long. Each division is operated as a small railroad. The train with a long run may change locomotives and crews several times before it arrives at the station of its destination. Each railroad has regular trains and extra trains. A regular train is a train running according to time-table. Regular trains have definite times of leaving and definite times for arrival at the station where they complete their run. Extra trains are not common on our railroads. They are usually work trains ТВ wreck trains.
Работа поездов. Для упрощения задачи управления поездами, все железные дороги делятся на участки. Участок может быть длиной триста или четыреста миль, но может быть и тридцать или сорок миль. Каждый участок эксплуатируется как небольшая железная дорога. Поезд дальнего следования может несколько раз менять локомотивы и экипажи, прежде чем он достигнет станции своего назначения. Каждая железная дорога имеет регулярные и дополнительные поезда. Регулярный поезд - тот, что идёт по расписанию. Регулярные
поезда отправляются и прибывают на конечную станциюв определенное время. Дополнительные поезда не являются обычным явлением на наших железных дорогах. Это, как правило, служебные и аварийно-ремонтные поезда.