Hello! If I was not mistaken, then you are the manager, that is, the originator of this store, yes! So I wanted to buy something in the store, but your assistant, the saleswoman somehow very rudely answered me, and I just asked politely. And I want to write you a complaint to fire her, or explain yourself that this is impossible and let it be my last complaint, if she answers me again, then I will not tolerate it! Thank you for understanding me! Good luck to you! Goodbye!
Здравствуйте! Если я не ошиблась то вы менеджер, то есть началник этого магазина да! Так я хотела в магазине что то купить, но ваша помощница , продовщица мне как-то очень грубо ответила, а я просто вежливо спросила. И я хочу вам написать жалоб, чтобы ее уволить либо сами объясните что так нельзя и пусть будет это мой последний жалоб, если еще раз она мне так ответит то я этого не вытерплю! Спасибо что вы меня поняли! Удачи вам! До свидания!