Facade
The exterior design of the jewelry store is of great importance. In this beauty sold jewelry, so, the facade may not look dull or tasteless. As a rule, for its design use noble, not flashy colors, beautiful and exquisite signs, decorate the entrance with a variety of decorative elements. In other words, you need to make the facade inform passers-by about the profile and status of the store.
Sign
Take care of the sign, it should be large and luminous. If the name is a speaker - this is an obvious advantage for the salon. However, the sign should also remind of specialization, therefore, it should be present such words and phrases as "jewelry store", "gold, silver", "jewelry", if necessary, "purchase", "exchange". Read more in the article about the types of signs, materials and manufacturing costs.
Showcase
Showcase is almost the main element of the exterior design of the jewelry store. As a rule, on showcases are attached photos of exquisite ladies in the best rings, earrings and bracelets, or images of jewelry. Some owners even equip shop Windows with holograms of rings or pendants that float gracefully in the air. Regardless of whether you choose more expensive options, or just a beautiful pasting Windows, remember – they are also the "face" of your store.
Это рекламма про магазин (ювилирный).
Перевод
Фасад
Большое значение имеет внешний дизайн ювелирного магазина. В этой красавице продаются украшения, а значит, фасад может выглядеть не тускло или безвкусно. Как правило, для его оформления используют благородные, не кричащие цвета, красивые и изысканные вывески, украшают вход различными декоративными элементами. Другими словами, необходимо сделать фасад информирующим прохожих о профиле и состоянии магазина.
Знак
Позаботьтесь о вывеске, она должна быть большой и светящейся. Если имя диктора-это очевидное преимущество для салона. Однако вывеска также должна напоминать о специализации, поэтому в ней должны присутствовать такие слова и фразы, как "ювелирный магазин", "Золото, серебро", "ювелирные изделия", при необходимости "покупка", "обмен". Подробнее о видах знаков, материалах и производственных затратах читайте в статье.
Демонстрировать
Витрина-едва ли не главный элемент внешнего оформления ювелирного магазина. Как правило, на витринах прикрепляются фотографии изысканных дам в лучших кольцах, серьгах и браслетах или изображения украшений. Некоторые владельцы даже оборудуют витрины голограммами колец или подвесок, которые изящно парят в воздухе. Независимо от того, выбираете ли вы более дорогие варианты или просто красивую оклейку окон, помните-они также являются "лицом" вашего магазина.