Dear Madam!
In May of the current year (from 16 till 23) I
bought the week-long tour at the seaside, which was organized by your travel
agence. I am outraged by the organization of the tour and I am not satisfied by
the conditions.
First, you promised me comfortable conditions in
the train, but in reality I was travelling in one compartment with a untidy old
man, who was terribly snoring all night and I wasn't sleeping any minute!
Second, you promised me a room with a sea view,
but from my window I could see only farmyard with a garbage dump. In addition,
the elevator was constantly not working and I had to go to the fourth floor on
foot. It was quite tedious after active rest.
Next, you promised me that in the evenings
different entertainment would be held. Nothing of the kind. The hotel staff
just turned on some music and nothing was done at all. We had to look for
something to do in our spare time. It is outrageous!
In addition, I want to say that this is not only
my opinion, my roommate also wasn't satisfied the service of the hotel: sheets
were damp, and towels in the bathroom weren't changed every day.
In conclusion, I would like to say that I
plan to get my money back, otherwise I'll be forced to go to court for the
solution of the question of compensation for my lost vacation.
Sincerely,
Natalie Brown
Уважаемая мадам! В мае текущего года (16 мая по 23 мая) я
купила недельный тур на побережье, который был организован вашим туристическим
бюро. Я крайне возмущена организацией тура и не удовлетворена условиями.
Во-первых, вы обещали комфортные условия в поезде, а наяву я
ехала в одном купе с неопрятным стариком, который ужасно храпел всю ночь и я не
спала ни минутки! Во-вторых, вы обещали номер с видом на море, а из моего окна
был виден хозяйственный двор с мусорной свалкой. Кроме этого, лифт постоянно не
работал и мне приходилось ходить на четвертый этаж пешком. Это довольно
утомительно после активного отдыха. Вы обещали, что по вечерам будут
проводиться развлекательные мероприятия. Ничего подобного. Персонал отеля
просто включал музыку и все. Нам приходилось искать, чем заняться в свободное
время. Это возмутительно!
В дополнение хочу сказать, что это не только мое мнение, моя
соседка по комнате тоже возмущалась сервисом отеля: простыни были влажные, а
полотенца в ванной комнате менялись не каждый день.
В заключение хочу сказать, что я намерена получить свои
деньги обратно в противном случае я буду вынуждена обратиться в суд для решения
вопроса компенсации за испорченный отпуск.
С уважением,
Мисс Натали Brown